Wednesday, April 20, 2011

我要被叫小妹!_

刚刚一位 Aunty 坐在我的身旁,问道:"小姐,去莱佛士搭这里对吗?"

我心里一阵抽动,我的妈呀,我已经变成"小姐"了耶! 该死的。老得那么快?!人家还是小妹 okay!!

真要命!被叫小妹时就很想变成小姐,现在却想变回小妹。虽然有时还是会有人叫我小妹,可是一个"小姐"就够悲哀了勒。真犯贱!

Anw, just finished my 2nd last paper today. Yea all exam papers suck!!! And I can't deny how dumb I am!! Who will forget to write title for 作文?! Yes, me. 小妹忘了. 

Hope next mon 11.30 will arrive soon, like now!

For now, Happy 10 months honey deary poopoo!!  爱心!


小妹告辞!拜拜!

4 comments:

meiqing said...

小妹!下个星期我们有约哦.

小妹 said...

姐姐! Roger that! Anw, I saw that Party World has this promotion! $8.80++ for 3 hours with 1 free drink! only available from Mon - Fri, let's go? :D

imnotchickenlittle said...

对不起 Ms Meiqing. 这位小妹以经被我不克了。不好意思啊。

meiqing said...

可是你的鸡肯里特说他与你有约!